Princip PPC spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl.
Platba za prokliknutí (PPC z angl. pay per click) patří mezi nástroje efektivní internetové reklamy.
CPC je zkratka z anglického cost per click, cena za proklik. Jak už název napovídá, jde o pojem z oblasti internetové reklamy. CPC je tedy jednotkou PPC - modelu platby za reklamu, kdy zákazník platí pouze skutečné prokliky na své stránky, nikoliv jen počet zobrazení reklamy.
Cena za proklik je důležitým parametrem při hodnocení PPC systému a má významný podíl na tom, jestli se kontextová reklama na dané klíčové slovo zobrazí a na jaké pozici.
Výhodou PPC reklamy je její plánovatelnost a měřitelnost.
V ČR je podíl vyhledávání v největších vyhledávačích na srovnatelných hodnotách, i když stále mírně převažuje hledání na Googlu, oproti Seznamu. Proto je vhodné inzerovat v obou vyhledávačích současně. Ve vyhledávači Google.cz je reklama spuštěna v reklamním systému Google Adwords, ve vyhledávači Seznam.cz je reklama spuštěna v reklamním systému Seznam Sklik.
Výhody PPC reklamy ve vyhledávání
Nabízíme tvorbu přehledných, moderních webových stránek dle nejnovějších marketingových trendů.
Jedním z nejdůležitějších faktorů, který ovlivňuje výsledky vyhledávání na mobilních zařízeních je předpoklad, že váš web je responzivní.
Díky optimalizaci pro vyhledávače (SEO) a projektu CEO následně zajistíme zařazení webových stránek na čelní pozice českých vyhledávačů.
Reklama na sociálních sítích je v současnosti jedna z nutností při budování povědomí o Vaší značce.
Napište nám Váš vzkaz, nebo vyplňte poptávkový formulář
Zavolejte nám, nebo vyplňte jednoduchý formulář a my se Vám ozveme.